Monday, May 31, 2010

adaywithmygirlfriends

ketika sedang mkn twisties..dtg mood utk menulis ttg hariku bersama athin, jojo n miss sada...
bersama mereka jumaat lepas mmg takkan boleh dilupakan...kenangan yg akan kekal...dan aku mau kenangan itu tertulis di blog ku ini....

setelah lebih sebulan tak bertemu jojo n athin, dan sudah 6 tahun aku tidak bertemu miss sada, jumaat lepas aku berkesempatan meluangkan ms dgn mreka...lepak ngan miss sada mmg knangan yg sgt bermkna...byk yg dibincangkan..byk nasihat yg diberikan....

tak perlula aku bercerita byk ttg ape yg dilakukan bersama2 dgn miss sada..aku hny mahu abadikan sebahagian drp gambar2 kami bersama2 dgn miss sada....mish her already...

lepas beberapa jam berborak n misbehave bersama2 miss sada....kami pun berpisah ngan miss sada...ok..ini sgt sedih.... T__________T
miss sada was a great teacher and now, she's a great friend....sbg knangan, miss sada bg kami key chain...I will never lose the key chain..akan ku simpan sbg knangan...
sgt ssh saat berpisah ngan miss sada..tapi akhirnya, kami berpisah juga....
lepas tu, kami ke TC..wow..TC makin cntik..lame sggh aku tak smpai tpt yg indah ni.....
what else could i ask for...a calm nite, along the beach with my girlfriends....it's HEAVEN!!!

kami lepak2 smbil minum minuman yg sgt best...n that was the first time i ever taste it...
it's called BARBICAN...tastes good and the price is reasonable...

ok2...botol dia mmg nmpak sgt mencurigakan.....hahhahaha....well it's just a malt drink...tastes good plak tu...after that, sorg pakcik approach kami n we talked n talked and playing cards together...pakcik tu sgt baik, tapi aku lupa plak name dia...huhuhuh....ni pakcik tu...huhuh...

and, pak cik tu berjaya 'hasut' kami utk karaoke....at first kami sgtla malu...tapi dh stat satu lagu, takkan stop...jojo n athin dh naik sheikh kot...hahahhahha...miss the moment...

i had great time with my two babes n my best English teacher.....it's the best experience ever...hope i can hang out with them again....I love them and I miss them so much... =)

No comments:

Post a Comment