Monday, May 17, 2010

Golongan ini...

kesian...
sgt kesian..aku kesian ngan golongan ini....
mungkinkah hidup mereka terlalu sunyi?
atau adakah mereka kekurangan kasih sayang....?

serious aku simpati....
sbb aku pnah ade kat situasi manusia2 ini...
tatkala itu aku sedang berkira mahukan perhatian seseorang
jadi, aku lakukan bermcm2 utk menarik perhatiannya...

di YM, aku tau dia online..
aku buat status pelbagai utk menarik perhatiannya
di facebook lg truk
hampir setiap 5 minit aku tukar status...
tak ke itu pathetic...

nasib baik aku tersedar
dan aku rase diriku sgt annoying tatkala itu
jadi aku blajar utk perlahan2 mengawal diriku supaya tidak trusan mnjadi org yg "menyedihkan" (pathetic)
alhamdulillah, aku berjaya mngawal diriku wlaupun hny sedikit

sekarang, aku melihat perlakuan attention seeking tu oleh kwnku sndri
aku kesian kpdnya
smpai satu tahap aku menyampah...
tak patut...
tak patut aku menyampah....
aku patut kesian

ye, aku kesian la dgn kwn ku ni...
Ya Allah, ko bukakanla hati kwnku ni supaya tak trusan mnjadi begini...
amin~~

No comments:

Post a Comment