Monday, May 24, 2010

mesti buat~~

ok.....hari yg baru...
semalam masih mcm mimpi ngeri...
ZILA...SILA BGN!!ANDA TIDAK MIMPI, SUMA TU KENYATAAN>....FACE IT!!!

ok...disebabkan ari ni hari yang bru...dan aku telah berjanji yang aku akan berubah demi diriku dan dia (sebab aku sygkan dia)....ade beberapa perkara yg aku mesti ubah....
aku kena tulih, takleh tak tulih..nnt lupe....

list of the "mesti buat::

1. buang ego...buang jauh2.....jgn ade ego...jgn jd zila yg dlu.....ego kills....yes...EGO DOES KILL....
2. mesti jd lebih pnyayang n supportive...hurm....seblum ni aku tak penyayang sgt kot....
3. jgn asyik nk pndam rase...kna berterus terang n luahkan....jgn ade rahsia..
4. ubah keyakinan..slama ni aku asyik rase dri aku tak chantek....tapi mmg btul pun... =)
5. lebih romantik *blush*...ok, ini sgt susah...aku tidak pndai..kna blaja dr sifu...i know just the right person.....heheheheh... =P
6. mesti ade effort to show that i love....hurm...because of i'm money-less...i shud be more creative with stuffs at home.....(adeesss)
7. i need to trust him....like REALLY trust him...knpla aku asyik syak..maybe sbb dia rmai peminat...org macho cmtu....jauh beza dgn si hodoh seperti aku....tapi aku mesi usaha!!!
8. aku kna kawal kemarahan aku..aku kna channelkan kemarahan aku dgn betul...stop being hot-tempered girl....
9. dun ever be selfish...if i'm happen to be with him again or anyone, kalu nk mrajuk jgn lame2..kalu dipujuk jgn terlalu jual mhl.....


ok..overall 9.....
harap2 aku bleh brubah n reborn jd zila yg bru..zila yg romantik, penyayang, ta ego, tak syak wasangka, yakin, more open up....

frens or whoever read this...please pray for me...cause i must not make mistakes again....or i'm gonna lose him again and it might be for good....


I LOVE YOU shahrul izraff....always...

No comments:

Post a Comment