Wednesday, May 19, 2010

kEjuTaN yg MenGejUtkAn...

wahh..
aku terkejut menerima kejutan.kenapa ye aku terkejut? sebab kejutan mmg mengejutkan...
smpai aku selsema menerima kejutan tu...
huhuhuhuh...thanx so much en. toke coklat sbb bg sy kejutan tersebut....awk mmg wat sy terharu...
ape kejutan tu smpai aku terkejut..well, it happened yesterday..dlm pkul 11.30 am. aku tgh menaip kaji selidik aku utk aku anta kat supervisor kesayanganku, pn noorzaina idris. tetiba ade lori courier..tak silap aku "Express Kangaroo"..
aku igtkan dr Australia ke hapa..rupe2nye dr Penang...
ade nama syarikat mainan nye alamat n B/P Toke Coklat (identiti dirahsiakan)
bau nye semerbak....
sesudah aku tandatangan maneyang ptt, aku pun bwkla kotak tu msuk dlm umah...
trus aku cari pisau n ptong sisi kotak tu sbb byk sgt pita plekat...
bila aku berjaya shj buka, aku tergamam....
terkejut beruang aku tgk isi dlm..
bnda yg dr kecik lg aku tak bape minat, tapi en. toke coklat pi bg kat aku...
aku pun keluarkan la isi tersebut..pergh berat n tggi..sama tgii ngan aku dh nih...
aku menjerit sesorang sbb happy n terharu ngan ape yg toke coklat bg kat aku....
wlaupun aku tak pnah suka bnda ni tapi aku tetap hepi sbb aku leh gna barang tersebut utk teman aku tdo mlm2....
toke coklat pun ade bgtau..."lepas ni ila ade temanla bila tdo"
yey!!!! thanx toke coklat sbb bg saya TEDDY BEAR YANG SANGAT BESAR!!!

dan aku namakan teddy bear tu COCO the TOKE COKLAT....
bersempena ngan nama yg aku bg kat toke coklat.....
thanx so much toke coklat..
kamu telah hmpir mencairkan hatiku yg sedang beku ni....
usaha lg ye...
lepas ni lehla bg KAMERA NIKON, iPHONE, or KETE SEBUAH ke.....
(huhuhuhuuh..aku mmg mata duitan)

No comments:

Post a Comment