Friday, May 21, 2010

M to the L to the M......

haish...bosan..bosan..
kenapa ye?aku tak berminat...ade juga yg menggatal dtg promote...
aku wat muka tak berminat still tak stop berckp....
nsb baik ttamu...taula juga adat layan tetamu...
tapi pelik, ttamu ni takde adat sbg tetamu....
adess.....
aku dr dlu lg mmg tak berminat ngan MLM...
bukan "malam yg indah" tapi MULTILEVEL MARKETING
tlgla makcik, ila sgt tak berminat..
mak cik bleh tak tlg diam....
haish!!!
dlm tempoh 3 jam ade kat umah pakcik mat yasin ni...dah 3 produk dia promote...
elok2 aku duk umah, trus lari g umah abg joe...biar bunda dan ayahanda terchenta yg penyabar itu melayan krenah mreka....

tak ckup ngan itu, mlm esk dia ajak aku join a so-called HARI ANUGERAH CEMERLANG
haish...cam skolah plak, siap ade hari anugerah....hahahhaahah~~~!! (gelak guling2)
ape nk jdla....kalu nk promote pun pilihla org..
watpe promote kat aku yg sengkek ni...
nk suh aku bayar yuran ngan ape?bulu bdn???
tatkala ini aku sedang menggarukan ketiak memikirkan alasan utk tak join mreka ke sana esk..kesian bunda dan ayahanda sbb terpaksa mengikut mereka mlm esk....

No comments:

Post a Comment