Sunday, May 23, 2010

.Aku ialah.....

ada org bertanya aku satu soalan...mendengar soalan tu, aku tersenyum sendirian...lalu aku brtny dri sndri..."itu ke tanggapan org terhadap aku?"
hurm....manusia itu bertanya, "zila, ko ni indie ek?"
atas dasar apekah org itu beranggapan bhw aku ni indie? pakaianku kah? serasa aku, aku kerap memakai tshirt n jeans..tiada ape yg indie ttg itu. gaya aku berckp kah? serasa aku tidak juga...ataukah lagu-lagu yg aku gemari? well, mungkin juga..tetapi, itu shj tidak mncukupi....jika itu yg ditafsirkan sbg indie, bermakna cetekla minda beliau yg bertny itu....
jika music dijadikan kayu ukur dlm menentukan tahap ke"indie"an seseorang itu, mungkin aku tergolong...tetapi aku hny seorang penggemar music atau bak kata fare' "music lover"..tidak pernah lebih dan tidak pernah kurang....
maafla...aku tidak akan memasukkan perkataan indie dalam identitiku kerana aku bukan indie 
"AKU IALAH PENGGEMAR MUSIC SEMATA"

No comments:

Post a Comment