Wednesday, August 10, 2011

Terlalu lama

lama betul rasanye tak update blog ni...
kesian oneofthehive...terbiar tanpa sebarang khabar berita dr tuannya..
bukan sibuk, tapi kemalasan...
dan juga ketandusan idea...
tatkala serumah dgn azie n dina, byk juga isu-isu serius yg dibincangkan...
tapi sekarang, aku duduk sorang..
nk bercakap pun hny dengan dinding, tingkap....membosankan

oh, aku sangat rindukan housemates ku n kak din tersayang dan juga adikku yg merangkap teman rapatku; atirah matyasin...
ada mereka, lidah ku lincah bergerak, bibir ku lebar dengan senyuman...
oh....sangat rindu
azie sedang berbahagia dgn suami tercinta (masih terkejut azie yg kawen dulu)
dina, bahagia menguruskan bdk2 yg slalu kena histeria dekat SMS Kubang Pasu, kak din tercinta bahagia dengan tugas nya di kolej komuniti.....aku disini, di kulai johor, kesunyian..
mencari sahabat seperti mereka bertiga mmg ssh....
tatkala bersenda tawa, bersengal-sengalan, bangkit isu serius yg boleh kami bincangkan utk mematangkan lagi  jiwa dan hati kami....

oh, Allah...makbulkanlah doaku..bantulah aku...
semoga di penghujung 2011 ni, aku akan dapat pergi ke kedah untuk bertemu kak din n dina...
dan dapat melangkah ke Bandar Utama untuk bertemu Azie n bekas anak-anak di 4 Bersih yg aku rindukan slalu....amin...

dina, azie, pengasas pernim, kak din, me


No comments:

Post a Comment