Sunday, September 26, 2010

Team SOLAR


Team SOLAR
saya sangat gembira kerana saya sebahagian darinya
Team SOLAR
saya sangat suka bekerja dengan anda semua
Team SOLAR
anda sangat berdedikasi dalam menjalankan tanggungjawab
Team SOLAR
korang semua memang baik hati
Team SOLAR
saya dah mula rindukan kesibukan semalam dan hari-hari sebelumnya
Team SOLAR
saya sayang anda semua
Team SOLAR
jom hilangkan kemarahan sebelum dan semasa program
dan mula saling bantu-membantu 
dan bergurau senda semula
seperti sedia kala
Team SOLAR
kenangan bekerja dengan korang akan saya simpan
supaya akan datang apabila bekerja dengan orang lain
saya dpt ingat kembali memori manis bekerja dengan team ini
Team SOLAR
saya bangga!
=)

2 comments:

  1. saye pon bangga. saye x prnh organize function tp saye belajar byk bende. maaf utk semua kekurangan yg saye berikn pade team nie.

    ReplyDelete
  2. tu la kan...
    byk yg bleh blaja..
    ala touching lak yaya...huhuhh

    ReplyDelete