Monday, September 6, 2010

kerang dan iftar =)

wah...seperti yg dijangka..
kepulangan ke rumah sempena raya mmg sesuatu yg menerujakan...
adrenalin (betul ke eja ni) terembes dgn byknya...

sempena kepulanganku,
mak beli kerang utk dibuat smbal..
bukan sekilo atau dua kilo
tapi smpai 4 kilo...
byk gile...
aku yg gile kerang ni pun tak terhabis kerang tersebut...
mmg gilak...
ade lagi dlm peti tu..
smpai mlm raya belum tentu abis rasanya,,,hahahah...mak mak...

mlm ni iftar kat surau..
at the same time, abg joe ajak berbuka kat luar..
bkn senang abg joe nk blanja mkn...
dhla kat kedai yg bleh thn mhlnya...
very tempting...
aku dlm dilemma..
nk g iftar ke nk g join abg joe..

bak kata ustaz anhar tepuk dada tanya IMAN bukan HATI...
ikut hati mati...
aku pun mengikutla saranan ustaz yg aku hormati...
aku tepuk dadaku tny imanku
bkn nafsukujd ima aku kata
pegila iftar...

bkn setakat g trawih pegi imarahkan surau n majlis khatam Quran...
pergh..time bulan pose tiba2 aku jd budak baik...
mintak2 aku akan terus istiqamah...
harap-harap suma kwn2 aku mendoakan aku...
amin~~

No comments:

Post a Comment